Gyakran ismételt kérdések

Mennyi időbe telik rendelésem feldolgozása?
A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfőtől-péntekig történik 9-17 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.
Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1 – 3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 3 – 5 munkanap.
Van lehetőség a rendelések személyes átvételére?
A weboldalon leadott rendelések bármelyik üzletünkben átvehetőek.
Kérjük a megrendelés alkalmával legyen kedves megadni, hogy az távételt mely üzletünkben szeretné személyesen átvenni.
Fizethetek bankkártyával?
Igen, üzletünkben a cib bank szolgáltatását vesszük igénybe a kártyás fizetés biztonságos lebonyolításához, amely rendszerben MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro típusú kártyákkal fizethet.
Rendelhetem a terméket házhoz-szállítással?
Igen, a terméket az általunk megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik. Házhoz szállítás díjszabása Rendelési érték 0-15.000 Ft között a házhoz szállítás díja: 999 Ft. Rendelési érték 15.000 Ft felett ingyenes. Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költség a rendelés értékéhez hozzáadódik.
Rendelhetem a terméket külföldre?
Igen, Külföldi címre szóló megrendelés esetén a TNT és PDS futárszolgálat mindenkori díjszabása érvényes, a szállítási díj pedig az országtól a csomag méretétől és súlyának arányában változik. Pontos árakról telefonon vagy e-mailben érdeklődhethet.